mandag 20. august 2012

vinter/vår 2012


Ble gammeltante igjen i januar, og da måtte jeg jo strikke litt :)

 Setesdalskjole i Drops Alpaca


Heldress og lue i smart

Jeg har lenge tenkt på å hekle et lappeteppe.
Da pappa'n min døde i april begynte jeg. Det ble terapien min i denne tiden, og jeg ble fornøyd med resultatet :)
Heklet i Drops Delight, Fabel og Alpaca


Sitteunderlag

 Da jeg satt og tegna av dette mønsteret, gikk det plutselig opp for meg at jeg kan jo tegne hva slags mønster jeg vil :) det er bare fantasien som setter grenser!

 Får av og til i oppgave å lage mønster, og dette er et av dem :)

Måtte bare prøve å strikke piano :)


I forbindelse med et Abba-samarbeid i Hornmusikken, kom ideen om å gi sitteunderlag i stedet for blomster! Som sagt - så gjort!

Så måtte jeg jo strikke pulsvarmere til 1. og 17.mai også :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar