onsdag 12. september 2012

Fra "Donald Duck" til "Lynet McQueen" 

Til tross for at min kjære syns Donald Duck er "top of the pops" så syns da ikke minstemann det. Så da gymbagen han hadde med "Lynet McQueen" ble litt "dårlig i hengslene" så måtte vi gjøre noe med Donald-bagen :) 
Heldigvis hadde jeg et strykemerke med "Lynet" liggende (just in case), så vi klippet ut et rødt stykke tøy og strøk på merket. Deretter sydde jeg fast den nye røde biten, og voila - ny "Lynet McQueen"-bag :)

Og så ble minsten fornøyd og det er bare velstand i heimen!

Har ellers strikka disse til minsten siden sist, han har jo en forkjærlighet for rødt han da :)
"Labbetuss" fra Europris.

Og disse sokkene i "Mellan Raggi" fra Järbogarn :)

Fant forresten igjen sybenken min i går, så nå kan jeg jo sy litt igjen også :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar