onsdag 2. januar 2013

Godt nytt år =)

Nå er det jammen lenge siden jeg har vært her og lagt inn noe.. 
Men det betyr ikke at jeg ikke har laget noe.. 
Det har jo vært jul, og det var mye jeg ikke kunne legge ut, for ikke å røpe julegaver liksom =)

Her er strikkepinneetuier til søstra mi til bursdagen.

Og dette sydde jeg til julesalget


Med litt skriverier på da vettu :)

Strikket 3 Oslo-anorakker i str 6-12 mnd, bare fordi de var så gøy å strikke... =)
Denne i Nepal

Og denne i Favorite - ekte akryl fra Tyrkia som jeg kaller det ;)

Denne også i Favorite =)

Strikkepinneetuier som jeg hadde på julesalget.

Penal til julesalget.

Julegave til en jeg er gammeltante til.

Og til søstra hans =)

Julegave vettu.. Løperen: "Nissene beundrer "F" og "G"-hjertet" =)


Og dette ble den siste løperen jeg laget, bare 3 før denne jula.. =)

Fikk bestilinger på strikkepinneetuier, artig =)

Ei skulle ha disse =)
Og ei disse =) Morsomme oppdrag innimellom alle nissene =)

Det ble jo en del penal også da =)


Til bonus-gammeltatnebarna =)


Prøvde ut sykkel-sømmen =) Moro =)





Bestilling fra mamma =)

Og til slutt en bursdagsgave =)


Vet jeg sydde 51 nisser til sammen, men hvor mange penal det ble er jeg ikke sikker på =)

Og nå er det bare å starte på det nye året =)

Godt nytt håndarbeidsår til alle bloggleserene mine =)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar