onsdag 18. september 2013

Toalettmappe og sminkepunger =)

Inspirert av en tremenning som hadde laget så mange fine sminkepunger og lagt ut bilde på facebook, så måtte jeg også bare prøve litt =)

Først prøvde jeg et mønster som fulgte med sammen med godværsveska-mønsteret =)


Den ble spiss i bunnen, sånn som veska, men kan ligge på ene siden og funke veldig bra sånn =)

Den ble ganske romslig og grei syns jeg =)


Etter en research på nettet så fant jeg mønster på denne, og natta før jeg laget denne lå jeg bare å drømte om å klippe av et hjørne.. uhelbredelig =)

Denne hadde jeg voksduk inni, så den er lett å tørke av hvis man skulle være uheldig å søle litt =)

Og så la jeg ut bilde på facebook, og tok meg en liten lur og våknet til to bestillinger av denne sorten =)


Den ene skulle være svart/grå eller lilla =) 
så da brukte jeg stoffet "Bling bling" og satte på lilla blondeglidelås =)


Så var det ei som ville ha turkis med navn på =) og den ble sånn =)
Begge disse har tekstilvoksduk inni =)

Og for leeenge siden så kjøpte jeg et røft stoff som jeg tenkte å sy toalettmappe til gutt av =)
Idag ble det endelig en realitet =)

Stoffet er kult syns jeg, dongeri og glidelås og drager og masse på det =)

Hadde voksduk inni, og den ble ganske stødig og grei syns jeg =)
Og håndtak i enden =)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar