fredag 8. november 2013

Diverse sy-prosjekter =)

Noen nye penal har det jo blitt =) 






Noen flere poseposer ble det også =)

Så skulle jeg prøve meg på en pose for å henge opp egentlig, men det ble mer som en "skål" eller "boks" eller noe i stedet =) Ble veldig fornøyd med den da, selv om den ikke ble helt som den skulle =)





Så ble det en ny "småting"-boks etter Bente Malm sitt mønster =)

Med det nydelige ugletøyet og alle de fine ordene på=)
Og turkis lille martine stoff inni =)

Knotten kjøpte jeg på Black Design faktisk =)

Syns dette er en flott oppbevaringsboks jeg da =)


Og siden man snakker om oppbevaring, 
så måtte jeg prøve Bente Malms mønster "Ryddehjelper"


Den hadde jeg bare Bie-stoffer på =)

Den holder orden på reklamen som kommer i posten og forskjellig annet =)
Altså Bies Ryddehjelper =)
Dette lå nemlig på kjøkkenbordet i en haug før =)

Så måtte jeg jo ha med "Live, Love, Laugh" da =)
Og en smilende blomst =)

Den ble akkurat så bra som jeg håpet på =)

Og jeg fikk bestilling på et nytt Velkommen-bilde =)
Syns de er festlige disse uglene =)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar