lørdag 8. februar 2014

Diverse små prosjekter med symaskina =)

Har sydd noen kurver til oppbevaring =) 

En ganske liten til tenåringssønnen i huset =)

En litt større til storesøstra mi som bestilte en sånn en til brød og sånt no =)


Og to ganske like, runde og ganske store til ei venninne som ville rydde opp på kjøkkenbenken =)
Artig artig =)


Så et par penal etter oppskrift som jeg fant på ryumquilt =)
Den framgangsmåten finns på denne linken =)

Et til min kjære datter, som sliter ut penal med å stappe dem for fulle med alt mulig rart =)

Og dette var det første jeg prøvde etter denne oppskriften =)
Ble visst mitt det =)

Så har jeg fått tak i et mønster av AnnAKa som heter Annas sminkepung =)
Måtte prøve noen av dem også vettu =)

Først i tøyrestene etter sydameveska med ugler på =)

Så måtte jeg bare prøve en litt større utgave, så dette er ei toalettmappe da =)

Så var det ei som lurte på om jeg hadde noe til ei som blir 1 år, og jeg måtte bare prøve å lage noe til henne også da vettu =) Da ble det ei toalettmappe til ei lita jente =)


Med søte motiv fram og bak =)

Er så greit med folk som vet hva de ønsker seg til bursdagen =)
Svogeren min gjør det, det er liksom bare å spørre =)


Denne ønsket jeg han da =) 
Ipad-futteral til en musikkinteressert trommeslager =)


Men selv ønsket han seg lue med Manchester City på =)
Så da måtte jeg jo bare prøve meg på det da =)
Sånn ble den =)







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar