onsdag 21. november 2012

Hilsen fra nisseland =)

Jeg begynte å klippe 14 nisser i forrige uke =)
Jeg måtte bare strikke masse før jeg sydde dem =)

Men mandag og tirsdag denne uka så 14 nisser, eller 7 nissepar dagens lys =)

Noen røde, noen grå, noen med noter på =)






Etter å ha hatt symaskina mi i 17 år nå, 
var det på tide å utforske en søm som jeg aldri har prøvd =O
Men jeg tror den kan bli brukt flere ganger altså =) 
Man må jo finne på et alternativ til kroklisser, når de ikke er tilgjenglig liksom =)

Alle parene har forskjellige kropper =)

I helga er det nemlig klart for Julesalg på Foldereid, 
må ha med litt å prøve å selge der da vettu =)
Og så sier vi som i eventyret:
"Vil du være med, så heng på!"



Sist - men ikke minst =)
Min egen Oslo-anorakk er ferdig =) 
Jeg er altså på plass nr 11 på prioriteringslista ;)
Valgte å ikke ha hette på min og litt hjerter og noter måtte det jo være =)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar