lørdag 19. januar 2013

"Syveska" =) passer fint til en tur på Husqvarna-butikken =)

Begynte egentlig med 3 forskjellige stoff som jeg skulle ha i denne veska, men da jeg kom til hovedstoffet som er det jeg har brukt, fant jeg ut at det var så dekorativt i seg selv, at jeg bare brukte det alene i stedet =)

Brukte litt brunt stoff i tillegg da, så det ble nok liksom =)
Og brukte sort blondekant =)

Tiltalende tekst vettu =)

Sånn ble den under lokket =)



Hadde kjøpt noe stoff på Ikea en gang som jeg ikke visste hva jeg skulle bruke til, men fant ut at det gikk helt fint å bruke som for =) Og selvsagt, blondeglidelås =)

Og sånn til slutt, for å bevise at ikke strikkepinnene har fått helt fri, så har jeg strikka denne i alpakka-garn som ei jeg kjenner har farget selv =)
Brukte pinner nr 3,5 og prøvde å lage en i str 3 mnd :) 
Sånn cirka liksom =)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar