fredag 22. februar 2013

Håndarbeidskurven min er ferdig =)

Når man sitter og studerer tøyrelaterte nettbutikker dumper man jo borti mye forskjellig =)
Og da jeg var på lappedilla så fant jeg denne håndarbeidskurven av Bente Malm =)

Måtte bare prøve jeg vettu =)
Og inspirert av teksten på ei strikka pute i "Putefest"-boka mi 
- satte jeg i gang =)

All you knit is love <3


Jammen var det mye jobb me denne, 
alle de lagene med tøy og vatt og 
alt mulig som skulle til var så tykt 
at jeg skulle ikke fått det under trykkfoten på maskina =)

Men du verden så fornøyd jeg er med resultatet =)


 Den har et lite rom til småpjusk som man kan ta ut,
det er festet med trykk-knapper =)






Og der er det egen plass til saks og egen nålpute =)

Jeg er strålende fornøyd med min nye håndarbeidskurv <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar