onsdag 29. mai 2013

Når man er medlem av strikkesida på Facebook blir man inspirert til så mangt, og da jeg så dette teppet måtte jeg bare prøve det =)
Har jo tross alt en stor forkjærlighet for hjerter da <3
Det ble et slags garnslankingsprosjekt, men måtte kjøpe ekstra naturhvit etterhvert da =)
Det er heklet i ren alpakka-ull, deilig og mykt =)

Fargene er ganske mørk lilla, rød, turkis og rosa =)

Det er et vognteppe da, så det er 58x73 cm =)
Overkommelig å lage liksom, også så morsomt <3

2 kommentarer:

  1. Kjempefiiiint, Bryhhild! Når jeg blir voksen skal jeg også lære meg å hekle ;)

    Ha en fin og kreativ dag! Regner nemlig med at du driver å pjusker på nytt prosjekt allerede ;)

    SvarSlett
  2. Takk =)
    Jada, har alltids noe nytt på gang =) Dukkeklær og kanskje et nytt hekleteppe, og kanskje ei pute.. Og en genser da =) Ikke arbeidsløs med det første =)
    Ha en fin og kreativ dag du også =)

    SvarSlett