tirsdag 6. august 2013

Min kreative sommerverden =)

Nå er det jammen lenge siden jeg har skrevet noe her, men det er nok fordi jeg holder på med noe hele tiden =)



Måtte prøve meg på enda et kjøkkenhåndkle =)
Denne gangen i Selje-mønster og paris =)

Og jeg fortsatte utforskinga av magebånd =)


Så dukket det opp en bursdag og da ville jeg sy en enkel sommerduk =)

Lin i bunnen og jordbærtøy i hjørnene med rød ramme rundt =)

Fint det jordbærtøyet syns jeg =)

Marius-tunikaen min ble ferdig =)

Denne er strikket i Nepal fra Drops =)
Tykt garn, så det gikk ganske så greit syns jeg =)

En gammel bestilling som jeg hadde glemt gikk endelig inn, 
og jeg fikk strikka et sitteunderlag i hui og hast =) 
og ble ferdig i tide =) 
arbeider jo best under press vettu =)

Strikket i Fritidsgarn og filtet med ull =)
La opp 140 masker på pinner nr 8, brukte 4 nøster på dette =)

Og jeg fikk strikka et par sokker til sokkealongen også =)

Strikket i Järbo mellanraggi på pinner nr 3,5 
i vaffelstrikk =)

Med min datter som fotmodell =)







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar