mandag 7. april 2014

Løpere =)

Tidlig i fjor høst så jeg en løper som jeg ikke klarte å glemme, og det var denne som heter Modern Home fra Ryumquilt =)
Og plutselig på nyåret fant jeg ut at hun hadde gitt ut mønster =)
Så da ble det løper på meg vettu =)


Og jeg har lenge sett på denne også, en lappeløper av AnnAka =)

Fikk brukt en liten bit av masse favorittstoff i denne =)

Så var det en jeg plutselig dumpa borti som het sommerugler =)
Men jeg kutta ut uglene jeg da =)


Og litt i god tid før påske var jeg inspirert av kryssordstoff jeg fikk tak i ho Desire på lappeteknikk.no =)
Og tenkte at dette kunne være en ytterliggående alternativ påskeløper =)
Med bruksfelt for hele året =)




Og da ei venninne fylte 40 så sydde jeg en sånn en til henne =)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar