tirsdag 5. mars 2013

Solbrillekurv til å henge på veggen i gangen =)

Så har jeg prøvd noe nytt igjen da =)
Fant mønster på denne fine kurven som Bente Malm har laget,
som hun har kalt "Til oppbevaring"


Da jeg begynte å lese på mønsteret oppdaget jeg noe fantastisk!!
Det finns papirstoff som man kan skrive ut på å bruke til sånne ting =)
Det heter "Printed treasures" og jeg fant det hos Lappemakeriet =)
HVILKE MULIGHETER!!! =)

Så da var det bare å finne ut hva man kan trenge en kurv til, og finne passende bilde =)
Jeg holder på å pusse opp yttergangen min, og der fant jeg så mange solbriller,
og da fikk jeg ideen om at jeg kanskje trenger en solbrillekurv til den nymalte gangen min =)

Den er flat på baksiden, så den kan henge på veggen =)
Det eneste jeg mangler nå er maljer for å henge opp etter 
- og å få malt ferdig gangen! =)

Bilde av den på plass kommer når den kommer opp =)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar