onsdag 27. mars 2013

Påske i heimen =)

Det er ikke foruten grunn at jeg har dette skiltet på veggen i stua mi =)
Jeg hadde jo lovet kjæresten min at jeg skulle lage påskeløper til han, men han kunne fortelle meg på mandag at han skulle se om han fant en å kjøpe!!
Da protesterte jeg villt og sa at jeg skulle jo lage til han =)
Men han mente at påska var jo her snart og jeg ikke hadde tid til det siden jeg skulle strikke til hele slekta =)
Og da bestemte jeg meg for at der skulle han ta feil, for jeg har tid til å lage noe til han også, så det så!!

Så etter en tur på Husqvarnabutikken i Namsos og noen fine nye påskestoffer ble det rett heim å sy!
Først denne til salongbordet =) Måtte dele stoffet i 4 like store biter og snu så hønene gikk alle veiene =)

Så fant jeg heldigvis et stoff å ha i midten på denne løperen også =)

Hadde både egg-stoffet og kyllingstoffet fra før men hadde slitt med å finne ut hva jeg skulle ha i midten =) Men det ordna seg vettu :)


Og siden vi først er i kjærestens hus så har jeg jo lovet å legge ut bilde av gardinkappene hans i opphengt tilstand =)

Syns det ble bra jeg =)


Det er heller ikke foruten grunn at jeg har et sånt skilt i gangen =)

Jeg måtte jo sy til meg selv også vettu, så her ble det 
"Hjertelig pastellpåske" fant jeg ut =)

Og kyllingene mine kom fram, og matchet løperen =)

Fant dette påskeeggstoffet og det grønne med kyllinger og bare måtte ha dem vettu =)
Det gule med kyllinger hadde jeg bestilt tidligere =)

Så måtte jeg bare ha med påskepynten min denne gangen =)
Det er når disse kommer fram at det blir påske for meg =)
Nye av året er jo Hane-Gal og Klokk-Klokk =)

Og disse har mine to eldste laget på skolen for flere år siden =)


Lengst bak der står en liten kylling med tresko og flosshatt som minsten har laget i barnehagen =)

Og disse er det også mine to eldste som har laget =)
Syns de er så herlige!! =)



OG med dette vil jeg ønske mine bloggtittere en riktig god påske! =)
Dere må gjerne legge igjen kommentarer på bloggen min, det varmer en hobbyentusiasts hjerte!

GOD PÅSKE ALLE SAMMEN !!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar