torsdag 11. juli 2013

Første "Ruskekorga" er et faktum =)

Det er lenge siden jeg så en utgave av denne typen på strikkesida på Facebook, og helt siden jeg så den har jeg tenkt på den vettu =) 

Ferieturen i år gikk nordover, og to av høydepunktene mine var jo å få se både Lappedilla og Polar Quilt live =) 
Og plutselig på Polar Quilt hang denne korga utstilt, og jeg spurte om de hadde mønster på den, og det hadde de =) 

Snakker om LYKKE!!!

Jeg syns jo at den fortjener et litt finere navn enn ruskekorg jeg da, men har ikke noe godt navn ennå =) Spekulerer litt på det da =)

Jeg valgte å ikke ha "Ku i grønn eng" jeg da, og gikk for en litt sommerlig utgave med jordbær og solsikke til pynt =)

Her er fronten =)

Oppi korga ligger et nøste og venter på å bli tatt i bruk =)

På bordet ligger bordplata som har ei nålpute fylt med ris som gjør det så tungt at det blir liggende på bordet =)

Og på undersiden er det ei antisklimatte som også hjelper til med å ligge i ro =)

Og voila - "la meg holde garnnøstet ditt=)" - korga er ferdig =)

Super å ha med i bilen også, så nøstet slipper å havne i gulvet =)

Må også bare si at det var en opplevelse for et "stoff-avhengig" vesen som for meg å være både på Lappedilla og Polar Quilt =) 

Et mekka for en som meg det der =)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar