søndag 21. juli 2013

Takk for ferieturen, storebror =)

Jeg er jo så heldig at jeg har en storebror som tok med meg og mamma til Nordland i sommer, og siden jeg ikke fikk bidra med noe på turen fant jeg ut at han måtte nå få noe etterpå da, til minne om ferieturen 2013 =)

Så jeg strikket et ensfarget sitteunderlag i grått fritidsgarn =)

Og etter det var tovet så det sånn ut =)

Så filta jeg på ei brei stripe med hvit ull, og deretter notelinjer =)


Siden navnet hans begynner på G så brukte jeg G-nøkkel til det jeg =)

Og til slutt litt dekor som gjør det veldig til han =) 
Trekkspill og noter =)

Ble ganske så fornøyd med trekkspillet altså =) Filting er gøy =)
Og hvilke muligheter!!! =)

Og siden han i tillegg er over gjennomsnittet glad i fisk, så måtte han få fiskesokker også =)
Så jeg strikket Fisherman's Friend sokker som jeg fant i Jorids Mønsterbutikk =)

Og de ble seende sånn ut =) Fiskebein under foten =) 

og to fisker som krøller seg rundt et hjerte oppå foten =)

Strikket i grått tresko-garn og flerfarget blå/grønn perfect =)

Syns de ble ganske fine de også =)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar