onsdag 14. august 2013

Body og pute til gammeltante-gutt =)

Da jeg ble gammeltante igjen tidligere i sommer, kjøpte jeg meg Marius-boka og fant ut at jeg skulle strikke Marius-body til den lille gutten =)
Tok fram alpaca-garn som jeg hadde kjøpt tidligere (flinke meg) og satte i gang =)
Det var litt opp og nedturer, men jeg kom meg gjennom den til slutt =)

Sånn ble den til slutt =) 

Under skulle det være trykk-knapper stod det, og det prøvde jeg =P 
fikk slått dem godt inn og kneppet igjen, og fikk dem ikke opp igjen =P
Så det resulterte i at jeg måtte ta opp den ytterste enden fram og bak, 
og strikke på nytt og sette i vanlige knapper =) 
kunne ikke risikere at de nye eierne måtte klippe av bodyen etter første gangs bruk heller =)

Dette førte igjen til at de 6 knappene jeg hadde kjøpt, plutselig skulle vært 7, så da måtte jeg trå til med en "Handmade by Bie <3" knapp oppå skuldra =)

Og da jeg så dette tøyet ble jeg jo helt fortapt, måtte jo lage ei lita pute til han i det da =)
Snakker om nusselig tøy altså =)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar