onsdag 28. august 2013

Nytt veskemønster "Birthe" =)

Da jeg var på Polar Quilt i Bodø i sommer, så jeg denne veska utstilt, 
og da bestemte jeg meg for at den skal jeg prøve =)
Og da jeg bestilte meg no tøy fra Solfrids Quiltestove
så bestilte jeg mønsteret med det samme =)


Denne veska heter "Birthe" og mønster er det Bente Malm som har laget =)

Og sånn ble min første utgave =)
Var ganske annerledes enn de jeg har lagd før, men artig med noe nytt =) 
Og dette er ei ganske romslig veske =)

Litt dekor på lokket =) Fikk brukt både blonde og fløyelsbånd her, artig =)
Og jeg fikk kantet med lyseblått prikkete skråbånd som jeg kjøpte sist jeg var på stoff og stil =)

Ovenfra ser den sånn ut =)

Blondeglidelås er jo et "must" selvsagt =)

Og inni var det en ganske romslig glidelåslomme, 
også den med blondeglidelås =)

Og når den nye eieren er fra India, 
så skal denne "Birthe" få reise et godt stykke =)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar