lørdag 8. februar 2014

Fine og tidkrevende sy-prosjekter =)

Kjøpte det nye mønsteret til Bente Malm som heter "Paris" =)

Det er en toalettmappe, eller nesten en beautybag vil nå jeg si =)

fikk bestilling på en sånn en da, og jeg ante jo ikke hvor mye jobb det var =)

Med blondeglidelås selvsagt =)

To lommer inni =)


Og med en innsats som man kan ta ut og sette på badet =)


Med rom til tannkosten og forskjellig =)

Sånn ble den med innsatsen nedi =)
Syns den ble lekker =) 
Men vet mer hva jeg gir meg ut på ved neste anledning =)
Og jeg tenkte mens jeg holdt på med all håndsømmen, det må da være en lettere måte =)
Og da endte det opp med at jeg bestilte meg en håndholdt symaskin på Ebay =)
Venter i spenning på den da =)

Så fikk jeg bestilling på en kurv igjen vettu =)


Blå denne gangen =)

Med litt transfers på =)
Ble fin den og da =)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar