lørdag 8. februar 2014

Så strikker jeg jo mellom all syinga da vettu =)

Det ble enda et par "Winter of love" votter til min kjære datter =)
Siden de første ble for trange og for lange og hva det nå var alt =)
Brukte blåturkis supersocke og hvit opal på disse =)
Peace and Love =)

På innsiden av tommelen også vettu =)

Og framsiden ble sånn =) Litt treige å strikke denne gangen, så dette blir nok de siste =)
Men dattera ble så fornøyd med disse, så det veier jo opp en god del selvsagt =)

Så kunne dattera også fortelle at hun hadde slitt hull i noen av ullsokkeparene sine =)
Så da prøvd jeg meg på et par fra sokkeboka til Bitta Mikkelborg =)

Disse heter "røff og tøff" og har en flette nedover på utsiden av føttene =)

Strikket i Järbo-garnet Mellanraggi =)
Nydelige farger syns jeg =)
Hun ble veldig fornøyd med disse også da =)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar