mandag 10. juni 2013

Et par løpere og et par sokker =)

Når gode venninner har bursdag må de jo få noe de liker =)
Denne venninna liker så mangt =) og griser er en av favorittene =)

Litt pote-spor og vakre ord hører også med =)

Og litt Holly Hobbie og en veldig kul innrammet gris =)

Artig å lage =)

Det står jo så masse fint - gir en skikkelig god følelse =)

Her også vettu, masse vakkert som er skrevet =)

Og nå har jeg visst fått litt markeringsbehov, så jeg bestilte meg sånne merkelapper for å sy på fra England vettu =)

Så en lett og sommerlig løper i blått =)

Fikk disse treknappene fra England også, og da måtte jeg bare lage noe å bruke dem på =)

Markerte litt her også jeg =)

Og til slutt så kommer sokkene da =)
Dette er da "vårsokken" som jeg har funnet mønster og garnpakke til på ull.no
Det var tremenningen min som lurte på om jeg kunne strikke sånne til henne, og siden det var noe nytt (som mamma alltid sier) så kunne jeg så klart det =)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar