lørdag 15. juni 2013

Liten boks til "Småting" =) Og forskjellig annet =)

Jeg er veldig glad i alt til oppbevaring jeg da, og nå var tiden kommet til å lage en boks =)
Den er akkurat passe stor til å få plass til en dorull, men jeg ville ikke ha en boks til det =)
Mønster på denne fant jeg på Lappedilla under mønster av Bente Malm som heter baderomspynt =)

Brukte det nydelige ugle-tøyet mitt med masse vakre ord på jeg da =)
Småting derimot, det har vi alltids masse av =)
Lokket er tredd nedover selve boksen =) 

sånn er det oppi boksen =)

På lokket brukte jeg en dørknott til håndtak =)

Sånn er den fra hverandre =)

Og sånn settes lokket på =)

På nedre del er den en liten flik for å holde for å få opp lokket =)

Så har jeg sydd en liten boks til dattera mi, som hun kan ha sminken sin i =)

Valgte et stoff som heter "fashionista" med lebestifter på =)

Stilig stoff syns jeg =)

Og oppi hadde jeg voksduk =) Dette for at da er det lettere å tørke av den hvis det skulle bli noe søl her =) 
Og den kan henges på veggen =)

Ellers så har jeg fått en bestilling på en sånn musikkløper igjen =)

Denne gangen litt kortere og med litt mer rustfarget brun på kantene =)

Og et strikkepinne-etui =)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar