onsdag 12. juni 2013

Ny håndarbeidskurv =)

Da var det tiden for å lage en håndarbeidskurv til =) 

Min er like hel ennå den altså, men denne skal gies bort i gave =)

Selve kurven =)




Pynt på hanken denne gangen =)

Den lille smarte oppbevaringsboksen =)


Og dette er foret på denne =)


Og sånn ble den lille boksen for å sette inni denne gangen =)

Med eget rom for saks og nålpute =) Syns denne boksen er helt genial jeg, jeg har maskemarkører og store sikkerhetsnåler for å sette masker på og omgangstellere og målbånd og alt jeg trenger av småtteri oppi der jeg =)

Valgte å bruke borrelås til å feste med denne gangen, for da fikk jeg sydd det fast underveis, og slapp og sy på trykk-knapper etterpå.. jada - er litt lat noen ganger =)

Dekoren =)


Valgte å sette på dette søte englebildet =) Er jo noen rosa roser her som matchet bra til den lilla bunnen  syns jeg =) og så hadde jeg på noen blomster da =)

Og et par blomster på andre siden av hanken også =)

Og så var det markeringsbehovet igjen da =) Har jo bestilt meg knapper fra Hong Kong vettu =)




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar