onsdag 24. april 2013

Dagens artige oppdrag =)

Idag fikk jeg besøk av niesa mi som er gravid, og hun holdt på med sitt første håndarbeide noensinne! Jeg syns hun var kjempeflink, og det hun laget var et heklet vognteppe =)
Det artige var da jeg fikk i oppdrag å hjelpe henne å jevne til kantene, og dette ble resultatet =)
Ble ikke det nusselig eller?? =)
Vi ble enige om linstoff til bakside og kanter rundt, og en blonde tvers over =)
Og etter et dykk i barnestoffene mine fant vi denne fantastisk søte sjiraffen =)
Den har jeg jo kjøpt fordi den var så søt, ikke fordi jeg egentlig trengte den =)
Men som Øystein Sunde synger:
Kjekt å ha, kjekt å ha, jeg får helt sikkert bruk for det en vakker dag =)
Og den vakre dagen er idag!! =)


Har ellers strikket to par tøfler siden sist =)
Et par til meg og et par til minstemann =)

Strikket i en tråd Labbetuss og en tråd fabel =)

Og disse er i en tråd Labbetuss og en tråd Mandarin Petit =)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar