mandag 1. april 2013

Påskesysler =)

Etter litt hinting og ønsking fra søstrene så fant jeg ut at de skulle få hver sin HaneGal til påske =)
Og de ble jo så fornøyde så =)

En la til og med egg til påske =)

Så var det min kjære som mente jeg ikke hadde tid til å lage noe til han fordi jeg skulle strikke til hele slekta =) Jeg fikk jo bevist at jeg fikk laga løpere, men fant ut at han måtte få seg en kompis han også =)
Så han fikk 
Gulliver =)

Han har strikket genser og lue, samt pelsvinger =)

Ganske kul type dette også syns jeg =)

Påskekompisen Gulliver  =)


Så har jeg jo tenkt litt på at når HaneGal og Klokk-Klokk skal få ferie nå etter påska, så måtte jeg jo ha noen på deres plass så det ikke ble så tomt liksom =)

Derfor måtte jeg bare lage Humla Nils =)
Fant mønster på mikk-l design =)


Han har jo vinger også da, så han har flydd seg en tur rundt omkring for å bli kjent i sitt nye hjem =)

Meget sjarmerende syns jeg =)

Så har jeg laget en JordBærta til, men den rakk jeg ikke å ta bilde av før jeg ga den bort =)
Og en påskeduk til mamma =) rakk ikke å ta bilde av den heller gitt =)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar