mandag 15. april 2013

Løperen "Ugler" er ferdig =)

Som nevnt tidligere har jeg startet prosjektet med løperen "Ugler" av AnnAKa =)

Det var jammen ganske mye arbeid med den =)

Men jeg fikk jo laget disse første ugle-blokkene (som er et navn på den firkanten) på fredag =)

Og brukte den nye linjalen =)

Den ble jo så svær at jeg har jo ikke noe bord til den da, sånt ser man jo ikke etter på forhånd liksom, man bare starter =)

Det slo meg når jeg holdt på med den at disse uglene med skeptisk uttrykk minnet meg om en nyhetsoppleser på NRK =) Litt "Alf Skille"-look liksom =)


UGLENE UP CLOSE =) 


Litt skeptisk =)


Kjeder seg litt =)

Litt mer skeptisk =)

Og sliten kanskje?=)

MEN skikkelig våken =)

To av stoffene up close =)

Dette har jo faktisk små ugler i selve stoffet, sammen med masse flotte ord =)
Nydelig stoff =)

Stoff med masse flotte ord på =) Nydelig =)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar