lørdag 13. april 2013

Hekla-Blekkspruten er FERDIG :)

Sist vi var på stoff og stil så fant jo minsten et nytt prosjekt til meg :)
Denne gangen ble det en Blekksprut =)
Med friskt mot gikk jeg på oppdraget, men det var noe mer langtekkelig enn jeg hadde sett for meg...
Oppskrift fåes kjøpt hos Stoff og Stil
Men et bra tiltak til garnslankinga i bomullsgarnposen var den da,
Det skal den ha =)

Og blekkspruten ser jo like fornøyd ut som minsten,
Så da er alt greit =)

Sånn innimellom heklinga har jeg strikka ei Kari Traa lue som jeg fikk bestilling på =)


Og et venninnepenal får vi alltids tid til også =)

Nytt prosjekt nå er Ugle-løper, som AnnaKa har laget, 
mønster kjøpte jeg hos Solfrids Quiltestove =)
Utrolig tøffe ugler =)

Her har jeg laget mine første ugleblokker =)
ARTIG =)

Måtte jo ha en ny linjal til dette også,
en "Quick Curve Ruler" sådann =)
Den kjøpte jeg hos Lappedilla =) 
Fortsettelse følger på dette prosjektet =)

Og til slutt må jeg jo fortelle at jeg fikk en tlf mandag denne uka fra ei som hadde sett "demoene" på strikkepinneetui som ligger på Husqvarna-butikken i Namsos =)
Der fikk jeg bestilling på 2 sett =)
ARTIG =)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar